Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh obchodně úspěšného webu a trendy v online marketingu
JONÁŠOVÁ, Jana
Cílem této diplomové práce je ukázat, jakým způsobem lze navrhnout obchodně úspěšný web a jaké jsou možnosti jeho následné propagace. Nejprve je udělán uživatelský výzkum a analýza konkurence, na základě čehož je navržen a vytvořen nový web. Následně je tento web podpořen některými nástroji online marketingu.
Internetový marketing
Skočík, Miroslav ; Novák, Jiří (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na výběr a aplikaci vhodných nástrojů internetového marketingu. Specifikuje možné oblasti B2C propagace na internetu. Analyzuje vybranou společnost a její dosavadní působení v oblasti internetového podnikání vzhledem k doporučeným postupům a postupům konkurenčních společností. Využívá teoretických znalostí a analýz k aplikaci navržené strategie internetového marketingu a nakonec porovnává dosažené výsledky aplikace jednotlivých oblastí internetového marketingu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.